🔹 مهندس علی جم با قدردانی از عملکرد خوب مشترکین یزدی در پیک بار تابستان ، افزود : افزون بر ۸۱۵ هزار قبض برق الکترونیکی برای استان یزد صادر شده که از این تعداد ۷۲ هزار و ۷۷۹ قبض مشمول پاداش شدند.
🔹 وی متذکر شد : مبلغ ۳۵ هزار و چهارصد و هفتاد و دو میلیون ریال پاداش در قبوض برق این مشترکین در بخش خانگی لحاظ یا قبض برق برخی از آنان رایگان شده است.
🔹این مسئول خاطرنشان کرد : ناترازی تولید و مصرف برق ، گذر از پیک بار تابستان را برای خادمین مردم در صنعت برق دشوار کرده بود که امیدواریم با همکاری مردم تا نیمه شهریور ، روند مدیریت بار شبکه با پایداری و استمرار انرژی ادامه یابد.
سید محمد جواد عرفانفر
- . حل چالشهای آموزش و پرورش نیازمند اولویتبخشیِ تمام دستگاههاست
- . گام بلند فولاد آلیاژی در استقرار نظام عادلانه توزیع بار
- . نشست هفتگی نقد آثار اساتید با رویکرد الهی-فرهنگی در دانشگاه آزاد یزد برگزار میشود.
- . عدم دستیابی به اهداف اولیه قانون جوانی جمعیت
- . را ه اندازی ۳۰ سایت ۵G/ بهره برداری از ۱۰۵طرح در استان یزد
- . مدارس معارف باید الگوی تربیت و آموزش دینی در جامعه باشند
- . جلب رضایت مردم با مدیریت یکپارچه شهری/ مدیریت و حکمرانی یکپارچه شهری، پیشرفت کشور را به دنبال دارد
- . حُکمرانی یکپارچه، پیش شرطِ تحققِ شهرهای مُدرن
- . بازدید مدیر انجمن حمایت زندانیان یزد از مجموعه اشتغال و حرفهآموزی زندان مرکزی
- . تسریع در پرداخت دیه مصدومین تصادفات با اجرای قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت