شرایط کسب درآمد در دنیای ارز دیجیتال چیست؟

  • کد خبر: 12312
  • /
  • 23 خرداد 1401 - ۱۰:۱۹
  • /
  • اقتصادی

شاید شما هم خبرهای زیادی در مورد ارزهای دیجیتال درون رسانه و یا از دوستانتان شنیده‌اید به این صورت که بیت کوین رکورد شکنی کرد، و قیمت آن به بیش از پنجاه و نه هزار دلار رسید. و پیش خودتان فکر کرده باشید که اگر من در قیمت پایین تر این ارز را خریده بودم الان با چه سود وحشتناکی روبرو می‌شدم. همه‌ی این تفکرات شما را تشویق می‌کند که به سمت بازارهای ارز دیجیتال سوق داده شوید.

اما همانطور که خودتان بهتر می‌دانید هیچ بازاری همیشه پر از سود نیست، و فراز و نشیب های زیادی دارد. ورود به هر حوزه ای بدون مطالعه و آموزش دیدن چیزی جز ضرر عایدتان نمی‌شود. ریسک های زیادی درون هر بازار سرمایه گذاری خصوصا بازار رمز ارزها وجود دارد. چه مبتدی باشید و چه حرفه ای باشید باید ریسک هایی را درون این بازار قبول کنید. یک اصطلاحی درون حوزه ارزهای دیجیتال در بین کاربران به نام HODL وجود دارد. منظور از این عبارت این است که شما ارزی که خریده‌اید را مدتی نگهداری کنید. و این مورد را کم دردسرترین روش برای درآمد از دارایی ارزهای دیجیتال می‌دانند. این موضوع در ابتدا با استقبال همراه شد. اما پس از مدتی که قیمت برخی از دارایی ها بالا و پایین شد، اگر سرمایه گذاران دارایی‌شان را چند ساعت زودتر برداشت می‌کردند با سود هنگفتی مواجه می‌شدند، در حالی که با هودل کردن سعی بر این داشتند که بازهم سود زیادتری کسب کنند اما برعکس این موضوع رقم خورد و با ضرر هایی مواجه شدند، همین امر موجب شد که هودل با مخالفت های زیادی همراه شد. ما این موضوع را به این خاطر بیان کردیم که به شما بگوییم بدون داشتن اطلاعات نمیتوان درون این حوزه به خوبی تفکر و تحلیل کرد. ما در این مقاله قصد داریم شرایط های کسب درآمد در دنیای رمز ارزها را به شما معرفی کنیم.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال یکی از مهمترین مباحث در دنیای رمز ارزها می‌باشد. راه‌های مختلفی وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند ارزش دارایی‌های خود را افزایش دهند و هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، سود مناسبی کسب کنند، به عنوان مثال درست مانند بازار سهام.

هزاران ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که ارزش های بنیادی متفاوتی دارند. سرمایه‌گذاران باید بدانند که یک ارز دیجیتال می‌تواند یک روز بالا باشد و روز بعد از بین برود، که می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را بی‌ارزش کند. به همین دلیل داشتن یک استراتژی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و آگاهی از نحوه مدیریت ریسک بسیار بسیار نکته مهمی است. سرمایه گذاران مبتدی کریپتو ممکن است بخواهند عناصری مانند کارمزد تراکنش ها، انواع ارزهای دیجیتال موجود در یک صرافی و منابع آموزشی موجود درون آن که با علایق و اهداف آنها همخوانی داشته باشد را برای انتخاب صرافی، در نظر بگیرند.

راه کسب درآمد هنگام سرمایه گذاری در بازار کریپتو این می‌باشد که ارز دیجیتال را زمانی که ارزش آن پایین است، خریداری کنید و زمانی که ارزش آن افزایش یافته است، آن را بفروشید. در دنیای امروز با رشد چشمگیری که بازار ارز دیجیتال داشته است باید با چشمان بسیار باز درون آن سرمایه گذاری کرد. محبوبیت کریپتوکارنسی به سرمایه گذاران اصلی جهان رسیده است، اما کاهش اخیر ارزش این سکه ها این سوال را مطرح کرده است که آیا ارز دیجیتال بیشتر برای آنها یک خطر است یا یک فرصت ؟ در حالی که نظرات متفاوتی در مورد چشم‌انداز آینده بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد، دارایی‌های کریپتو محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و تقاضای گسترده‌ای از سوی سرمایه‌گذاران در سراسر جهان به دست آورده‌اند. اما شکافی در روند صعودی کریپتوها وجود دارد. ماهیت دارایی ها و نقشی که ارز دیجیتال در سبد سهام شما ایفا می‌کند را در نظر بگیرید. در ماه می 2022، بیت کوین قبل از جبران بخشی از این ضررها، به پایین ترین سطح 16 ماهه خود یعنی حدود 26000 دلار سقوط کرد. این درحالی است که در سال 2021 به بالاترین قیمت خود حدود 70000 دلار رسیده بود. کارشناسان می‌گویند بهتر است رویکرد متعادلی برای سرمایه‌گذاری در کریپتو داشته باشید، زیرا نوسانات بازار می‌تواند باعث نوسانات شدید در ارزش شود. با این حال، بیت کوین که تا روز دوم ماه ژوئن امسال دارای ارزش بازار بیش از 570 میلیارد دلار بود، که بیشتر از پلتفرم متا، یکی از بزرگترین سهام های فناوری دنیا است. سهم بیت کوین از کل بازار کریپتو تقریباً 46 درصد است و آن را رهبر همه ارزهای دیجیتال می کند، اما بازار کریپتو بسیار گسترده است. هزاران ارز دیجیتال برای تجارت در دسترس هستند و ارزش بازار جهانی کریپتو در 2 ژوئن به 1.24 تریلیون دلار رسید. هر ارزی ممکن است در یک لحظه قیمت آن چند ده برابر یا حتی چند صد برابر شود.

از آنجایی که امروزه کسب‌ و کارهای بیشتری ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین را که عملکرد آنها را تسهیل می‌کند، می‌پذیرند، ممکن است ناگزیر مجبور شوید دنیای کریپتو را یاد بگیرید و حتی سرمایه‌گذاری در آن را برای خودتان در نظر بگیرید. ویلیام کای، شریک و یکی از بنیانگذاران Wilshire Phoenix می گوید: «بیت کوین در طبقه دارایی های پرخطر ادغام شده است. سرمایه گذاران در افق زمانی طولانی تر شاهد کاهش همبستگی خواهند بود، اما در حال حاضر، همبستگی بالا نشانه بلوغ طبقه دارایی است.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتر و مفیدی را راجع به سرمایه گذاری کسب کنید به صفحه سرمایه گذاری در ارز دیجیتال فیبوتک مراجعه کنید.

کسب درآمد از بازی

کسب درآمد از بازی موضوع اصلی این روزهای دنیای رمز ارزها در جهان می‌باشد. این مورد یکی از مواردی درون دنیای ارز دیجیتال می‌باشد که بسیاری از افراد در سر تا سر دنیا به آن روی آورده‌اند. چرا که شما با بازی کردن می‌توانید پول بدست آورید. این نکته بسیار مهمی می‌باشد که شما با سرگرمی که برای خود ایجاد می‌کنید میتوانید پول در بیاورید. بر کسی پوشیده نیست که بازی از یک سرگرمی غیرفعال به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است.

در بسیاری از بازی‌ها – به‌ویژه بازی‌های Massive Multiplayer Online (MMO) – بازیکنان برای پیشرفت خود آیتم‌های دیجیتالی را جمع‌آوری می‌کنند. اینها می‌توانند شامل اشیاء درون بازی مانند سلاح ها، دارایی ها و یا پوشیدنی ها باشند. آنها معمولاً به عنوان پاداش برای تکمیل ماموریت ها و چالش ها، جعبه هایی با ارز  بدست می‌آورند و آنها را میخرند. از پوسته‌های مختلف گرفته تا ارزهای درون بازی، آیتم‌ها به گیمرها اجازه می‌دهند شخصیت‌های خود را با لباس‌های جدید و تجهیزات بهتر شخصی‌سازی کنند، اما هیچ‌کدام از این موارد را نمی‌توان با پول نقد به بازیکنان دیگر فروخت. اینجا جایی است که بازی ها برای کسب درآمد، یا GameFi ، وارد بازی می شوند. با استفاده از تغییر ناپذیری فناوری بلاک چین، طراحان بازی می‌توانند آیتم‌ها و پاداش‌هایی را در بازی ایجاد کنند که به‌طور قابل اثباتی منحصربه‌فرد و قابل انتقال هستند. جوایز می توانند از کسب ارزهای دیجیتال بومی گرفته تا جمع آوری NFT یا از طریق شرط بندی به دست آیند. به نوبه خود، سکه ها را میتوان به کیف پول های کریپتو صادر کرد تا به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا تبدیل شوند، در حالی که NFT ها را میتوان از طریق پلتفرم های معاملاتی داخلی یا بازارهای ثانویه به سایر بازیگران فروخت.

به عنوان مثال، بازی محبوب برای کسب درآمد Axie Infinity، به بازیکنان اجازه می دهد تا موجودات مجازی (به نام “Axies”) را خریداری، بجنگند و پرورش دهند. این بازی منحصراً در بلاک چین اتریوم ساخته شده است. از آنجایی که هر Axie با یک NFT نشان داده می شود، می توان آنها را به صورت همتا به همتا با استفاده از ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. هنگامی که متوجه شدید که بازی‌های بازی برای کسب درآمد چگونه کار می‌کنند، می‌توانید به دنبال یک یا چند بازی باشید که برای شما گزینه مناسبی است. با وجود صدها بازی برای کسب درآمد و صدها بازی دیگر در حال توسعه است، سوال مهم این است که چگونه بهترین بازی را برای خودتان پیدا کنید؟ اگر میخواهید اطلاعات کاملی از بازی ها و نحوه درآمد از آنها بدست آورید کافی است به صفحه کسب درآمد از بازی فیبوتک سر بزنید.

آموزش تحلیل تکنیکال

آموزش تحلیل تکنیکال یکی از نیازهایی است که هر فرد برای ورود به دنیای رمز ارزها به آن نیاز دارد. تحلیل تکنیکال یک رشته تجاری است که برای ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها و شناسایی فرصت‌های معاملاتی با تجزیه و تحلیل روندهای آماری جمع ‌آوری‌شده از فعالیت‌های معاملاتی، مانند حرکت قیمت و حجم، استفاده می‌شود. برخلاف تحلیل بنیادی، که تلاش می‌کند ارزش اوراق بهادار را بر اساس نتایج تجاری مانند فروش و درآمد ارزیابی کند، تحلیل تکنیکال بر مطالعه قیمت و حجم تمرکز دارد. تحلیل تکنیکال ابزار یا روشی است که برای پیش‌بینی حرکت احتمالی قیمت آتی یک اوراق بهادار ، مانند یک سهم یا جفت ارز ، بر اساس داده‌های بازار استفاده می‌شود. تئوری پشت تحلیل تکنیکال این است که اقدامات جمعی، خرید و فروش همه شرکت کنندگان در بازار به طور دقیق، منعکس کننده تمام اطلاعات مربوط به اوراق بهادار معامله شده است، و بنابراین، به طور مداوم ارزش بازار منصفانه را به اوراق بهادار اختصاص می دهند. معامله گران تکنیکال بر این باورند که عملکرد قیمت فعلی یا گذشته در بازار، قابل اطمینان ترین شاخص عملکرد قیمت در آینده است. تحلیل تکنیکال تنها توسط معامله گران تکنیکال استفاده نمی‌شود. بسیاری از معامله‌گران بنیادی از تحلیل بنیادی برای تعیین اینکه آیا باید در بازار خرید کنند یا خیر، استفاده می‌کنند، اما پس از اتخاذ این تصمیم، از تحلیل تکنیکال برای مشخص کردن سطوح قیمت ورودی خوب و کم ریسک استفاده می‌کنند. تحلیل فنی(تکنیکال) یک رشته تجاری است که برای ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها و شناسایی فرصت‌های معاملاتی در روند قیمت و الگوهای مشاهده شده در نمودارها به کار می‌رود. تحلیلگران فنی بر این باورند که فعالیت های معاملاتی گذشته و تغییرات قیمت یک اوراق بهادار می تواند شاخص های ارزشمندی از حرکات آتی قیمت اوراق بهادار باشد. تحلیل تکنیکال ممکن است با تحلیل بنیادی که به جای الگوهای قیمتی تاریخی یا روند سهام، بر وضعیت مالی شرکت تمرکز دارد، در تضاد باشد. ابزارهای تحلیل فنی برای بررسی روش‌هایی که عرضه و تقاضا برای یک سهام بر تغییرات قیمت، حجم و نوسانات ضمنی تأثیر می‌گذارد، استفاده می‌شود. با این فرض عمل می‌کند که فعالیت‌های معاملاتی گذشته و تغییرات قیمت یک سهام می‌توانند شاخص‌های ارزشمندی از حرکت‌های قیمت آتی آن سهام در صورت همراه شدن با قوانین سرمایه‌گذاری باشند. اغلب برای تولید سیگنال‌های معاملاتی کوتاه‌مدت از ابزارهای نمودارهای مختلف استفاده می‌شود، اما همچنین می‌تواند به بهبود ارزیابی قدرت یا ضعف یک اوراق بهادار نسبت به بازار گسترده‌تر یا یکی از بخش‌های آن کمک کند. این اطلاعات به تحلیلگران کمک می کند تا برآورد کلی دارایی خود را بهبود بخشند.

شما برای اینکه در دنیای رمز ارزها خرید و فروش انجام دهید و به سودی مناسب دست پیدا کنید حتما باید از این آموزش استفاده کنید. برای اینکه بتوانید اطلاعات تکمیلی راجع به این موضوع بدست آورید به صفحه آموزش تحلیل تکنیکال فیبوتک مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *