تحریم جشن صعود توسط کریس

کریستیانو رونالدو در جشن پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، هم تیمی‌هایش را همراهی نکرد.

افق امروز به نقل از ایرنا، تیم ملی پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ سه‌شنبه شب در ورزشگاه لوسیل دوحه مقابل سوئیس قدرت‌نمایی کرد و با برتری پر گل ۶ بر یک برای رقبا خط و نشان کشید.

پرتغال شروع خوبی در جام جهانی داشت. سلسائو اروپا با دو پیروزی مقابل غنا و اروگوئه از اولین تیم‌هایی بود که صعودش را به مرحله حذفی جام جهانی حتمی کرد اما در بازی سوم با تیم دوم خود مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی کرد و شکست خورد.

پرتغال در شرایطی روبروی حریف خود قرار گرفت که رونالدو را در ترکیب اصلی نداشت. ستاره بزرگ این تیم که پس از تعویض مقابل کره جنوبی به تصمیم فرناندو سانتوس اعتراض کرد تنبیه شد تا نیمکن نشین شده و در نیمه دوم به میدان رود.

 

گونچالو راموس در غیاب رونالدو ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرتغال سه گل به ثمر برساند تا رکوردی جذاب را به نام خودش به ثبت رسانده باشد.

فرناندو سانتوس تصمیم گرفت در این بازی از رونالدو استفاده نکند و او را روی نیمکت قرار داد، تصمیمی که به وضوح به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامد. این اولین بار پس از یورو ۲۰۰۸ بود که رونالدو در یک دیدار پرتغال کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد.

فوق ستاره پرتغالی سرانجام در دقیقه ۷۳ وارد میدان شد وحتی موفق به گلزنی نیز شد که به دلیل افساید مردود اعلام شد. بعد از سوت پایان بازی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پرتغال به خوشحالی و شادی در میانه میدان مشغول بودند که رونالدو بدون اعتنا از آنها فاصله گرفته و به تنهایی به سمت رختکن می‌رود و در شادی آنها حضور ندارد.

بسیاری معتقد هستند که این رفتار نشانگر خشم رونالدو از نیمکت‌نشینی و در عین حال فاصله او با سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *