سخنگوی اورژانس کشور از استقرار ۳ بالگرد در منطقه حادثه دیده قطار مسافربری در یزد خبر داد.
مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به آخرین وضعیت حادثه دیدگان قطار محور یزد، اظهار داشت:بیمارستان طبس در حال آماده باش است و نگرانی در خصوص وجود متخصصان وجود ندارد و متخصصان ارتوپدی و جراح مغز در بیمارستان وجود دارد. وی ادامه داد:همه امکانات آمده هستند و سه بالگرد در منطقه مستقر بوده؛ ضمن اینکه بیشتر مصدومان یزدی هستند. سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد:هماهنگی لازم برای ارائه خدمات به جراحتهای سطحی صورت گرفته و اگر نیاز به جابجایی واگنها شد این کار انجام میشود و باید حتما واگنها جابجا شود. خالدی افزود: ۶ دستگاه آمبولانس نیز در منطقه حضور دارند تا در صورت نیاز به استفاده قرار گیرند. انتهای پیام/