دونده سرعتی ایران همانند مسابقات قهرمانی کشور در جام امام رضا (ع) نیز شرکت نکرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در حالی برای دومین بار در مشهد برگزار شد که حسن تفتیان، سریعترین دونده ایران در این رقابتها نداشت. او که در دوره قبلی نیز نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و دزدیده شدن کفشهایش را بهانه کرد، در این دوره غایب بود و مشخص نیست چه شرایطی دارد. هاشم صیامی، رئیس فدراسیون در گفتوگو با فارس در مورد اینکه چرا تفتیان مسابقه نداد، اظهار داشت: او یک هفته قبل از مسابقه پایش آسیب دیده و اعلام کرد نمیتواند شرکت کند. به گزارش فارس، تفتیان در ۲، ۳ سال گذشته با وجود اردوهای خارجی و داخلی نتوانسته نتایج مناسبی را بگیرد و در دو رویداد در نظر گرفته از سوی فدراسیون نیز شرکت نکرد. فدراسیون دوومیدانی که پیش از این اعلام کرده بود، برنامه ریزی برای اردوهای ورزشکاران منوط به شرکت و کسب نتایج خوبی در قهرمانی کشور و جام امام رضا (ع) خواهد بود، باید دید چه تصمیمی در مورد این دونده خواهد گرفت. انتهای پیام/