برنامه مدیریت اضطراری بار به صورت عادلانه در شهر توزیع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: برنامه مدیریت اضطراری بار به صورت عادلانه در شهر توزیع می شود ولی برخی خاموشی ها ناگهانی دیگر ناشی از خرابی ها به دلیل افزایش دما در تجهیزات است

🔷مهندس علی جم ، اظهارکرد: برنامه مدیریت اضطراری بار روزانه از ساعت های اولیه هر روز در برنامه کاربردی برق من در دسترس قرار می گیرد و مدت زمان آن برای هرمنطقه یک ساعت و نیم خواهد بود .
🔷وی با اشاره به اینکه اعمال خاموشی با برنامه در این روزهای گرم شهریور به دلیل تداوم گرما و کاهش حجم تولید نیروگاه های برق آبی کشور است ، افزود : با بهبود شرایط دما این زمان ها قابل کاهش و در شرایط مطلوب دمایی به مشترکین خانگی اعمال نخواهدشد.
🔷مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد اشاره کرد: اگر منطقه ای در برنامه مدیریت اضطراری بار خاموش نمی شود به خاطر قرار گرفتن بر روی خط تغذیه بیمارستان ها یا مراکز حساس است که پایداری برق دارای اهمیت ویژه ای است.
🔷جم سوختن فیوز و تجهیزات را عامل خاموشی های بدون برنامه اعلام کرد و گفت: در صورت قطع برق در خارج از زمان اعلام شده مدیریت اضطراری بار ، شهروندان یزدی در برنامه کاربردی برق من ، خاموشی خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت برطرف شود.
🔷مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد ابراز امیدواری کرد : با کاهش دما در هفته دوم شهریورماه ، مدت زمان خاموشی ها به تدریج کاسته یا به صورت کامل برطرف شود.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search