برگزاری نشست چهار ساعته جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد

نشست چهار ساعته جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برگزار شد

این نشست صبح امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ با عنایت به لزوم جذب اعتبارات عمرانی در مهلت مشخص، جلسه پیگیری روند هزینه کرد اعتبارات دستگاه های راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، بهزیستی، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، استانداری، راهداری، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک ها، امور عشایر، صمت و دادگستری برگزار گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر اجرای ماموریتهای دستگاه ها و پیگیری امور و جذب اعتبارات به صورت مستمر تاکید نمودند.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search