تداوم پویش رضوان/ اختصاص سالگرد به آزادی زندانی

بانوی یزدی برای دومین سال متوالی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم سالگرد فرزند خود را به آزادی زندانی غیر عمد اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با چهارشنبه (۱۶ آبان ) سیما شجاعی زاده بانوی نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۴۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم سالگرد فرزند خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار یزدی که برای دومین سال متوالی این اقدام خیر را انجام داد در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت شادی روح فرزندم مرحومه” شهرزاد شاه محمدی” که امسال چهارمین سال درگذشت اوست اهدا کردم تا ثواب این کار خیر به روحش برسد و با این اقدام یک زندانی غیر عمد از زندان آزاد شود.

گفتنی است این نیکوکار سال گذشته نیز مبلغ ۷۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search