چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
گردهمایی تازه در منطقه 21: نقطه آغاز برای هم‌افزایی در حوزه روابط عمومی؛

شمشمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه ۲۱ برگزار شد

ششمین نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه 21 با حضور محمد صائبی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، محمود کیاپور رئیس شورای ارتباطات، ابتهاج نائب رئیس، اسحاقی دبیر و جمعی از مدیران و نمایندگان صنایع صبح امروز(چهارشنبه 23 خرداد ماه)در سالن همایش های شهرداری منطقه 21 تهران برگزار شد.

به گزارش افق امروز  ؛ در حاشیه این نشست محمد صائبی با اشاره به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در دستگاه ها اظهارداشت:روابط عمومی ها نقش بسیار حیاتی و مهمی در سازمان‌ها و جوامع دارند که به عنوان پل ارتباطی بین تشکیلات ها و مخاطبانشان عمل می‌کنند و همچنین وظیفه دارند که تصویر و اعتبار سازمان را مدیریت و بهبود ببخشند.

وی تصریح کرد:مدیران این حوزه مسئول ایجاد و حفظ یک تصویر مثبت از سازمان در ذهن مخاطبان هستند. این امر از طریق انتشار اخبار مثبت، مدیریت بحران‌ها و پاسخگویی به سوالات و نگرانی‌های عمومی انجام می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران خاطر نشان کرد:در اولین جلسه شورای روابط عمومی‌ها، انتخاباتی برگزار شد و اعضای منتخب به عنوان مسئولان این شورا منصوب شدند. وی همچنین با اشاره به کمک استانداری به مدیران ارتباطات برای نمایش بهتر دستاوردهایشان افزود: استانداری آماده است که در این زمینه به صنایع کمک کند و آنها را به صورت غیرتجاری یعنی در خصوص عملکرد و تشریح وظایفشان مانند میزان اشتغال و…، به رسانه‌هایی همچون صدا و سیما و رادیو تهران معرفی نماید.

صائبی همچنین تاکید کرد:عدم سواد رسانه‌ای در مدیران روابط عمومی می‌تواند به کل مجموعه آسیب برساند.

از این رو، در تلاش هستیم تا مدیران و مسئولان این حوزه در نشست‌های تخصصی آموزش‌های لازم در زمینه‌هایی مانند مدیریت بحران، خبرنویسی، سواد رسانه‌ای و عکاسی را فرا بگیرند.این آموزش‌ها با هدف تقویت توانمندی‌ها و مهارت‌های مسئولان این حوزه برای مواجهه با چالش‌های ارتباطی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی روابط عمومی ها به مرکزی برای حل چالش‌های صنایع تبدیل می‌شود

 

download 1

 

کیاپور رئیس شورای ارتباطات گفت:انتظار ما این است که این شورا به کریدوری تبدیل شود که در صورت بروز مشکل برای مجموعه‌هایی مانند اتاق بازرگانی،… پیش‌قدم شود و آن مشکل را به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. هدف این است که شورای روابط عمومی نقش محوری در رفع چالش‌ها و تسهیل امور ایفا کند.

وی عنوان کرد:در نظر داریم در این شورا کمیته‌ای تشکیل شود که هر ساله در منطقه ۲۱ نمایشگاهی از خدمات صنایع و شرکت‌های این منطقه برگزار کند. در این نمایشگاه، از مسئولین لشگری و کشوری برای بازدید دعوت به عمل خواهد آمد تا با دستاوردها و خدمات این صنایع آشنا شوند.

محمود کیاپور در خاتمه خاطر نشان کرد:این شورا باید به نهادی قدرتمند و هدفمند تبدیل شود که بتواند با برقراری ارتباط موثر تمام مسئولین را پای کار بیاورد و همکاری همه‌جانبه آن‌ها را جلب کند. هدف این است که شورا در کنار دستگاه های اجرایی به عنوان پل ارتباطی واحد ها با سازمان ها نقش محوری در تسهیل امور و رفع چالش‌های موجود ایفا نماید.

در پایان این نشست مسئولان و مدیران به بیان دغدغه و مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی