
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد مهندس درویشی شهردار فرون آباد افزود: حفظ و رعایت بهداشت شهری و عمومی از جمله وظایفی است که بطور مستمر و با حساسیت در حال انجام می باشد، زیرا این امر با وضعیت و شرایط حضور شهروندان در سطح شهر ارتباط مستقیم دارد.
وی با توجه به این که عدم نظافت و شستشوی مرتب سطلهای زباله مکانیزه، باعث پراکندگی مواد آلوده و میکروبی در محیط شده و موجب تأثیر نامطلوب بر انسان و محیط زیست شهری و ایجاد سیما و منظر ناخوشایند و شرایط نامناسب برای شهروندان میشود، اضافه کرد: تلاشگران حوزه خدمات شهری به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی و اشاعه بیماری و حفظ بهداشت محیط زیست شهری مرتبط با شهروندان نسبت به نظافت، گندزدایی و شستشوی مستمر و منظم سطلهای زباله مکانیزه اقدام میکنند.
وی بر اهميت همكاري و مشاركت مردم در حفظ زيبايي و طراوت شهر تاکید کرد و اظهار داشت: شهروندان ميتوانند با مشاركت خود در حفاظت از شهر نقش بسيار مهمي داشته باشند و شهر را پاكيزه نگه دارند.
وی ضمن اشاره به تأثیر این طرح در حفظ چهره شهر و ایجاد فضایی مطلوب برای شهروندان و رهگذران خاطر نشان کرد: شهرداری برنامه های پاکسازی خود را به طور مضاعف انجام می دهد و از شهروندان تقاضا می شود به منظور جلوگیری از انتشار هرگونه آلودگی از ریختن زباله و ضایعات در جداول معابر شهری خودداری کنند.
وی فضای شهر را نیازمند تزریق روح تازهای به کالبد آن عنوان کرد و گفت: پاکسازی و نظافت عمومی شهر در مقاطعی نیازمند اقدامات و طرحهای جهادی است.
