مسمومیت ۶ نفر با گاز مونوکسید کربن در نانوایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مسمومیت ۶ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک واحد نانوایی در خیابان سئول خبر داد.
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه گازگرفتگی در خیابان سئول تهران اظهارداشت:این حادثه حوالی بامداد شب گذشته  در خیابان سئول مسیر شمال به جنوب  در یک نانوایی سنگکی از طریق سامانه ۱۲۵ به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد. وی افزود: نیروهای ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام شدند.  سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ۶ مرد جوان حدود ۲۵ ساله به دلیل نشت گاز از آبگرمکن دچار گازگرفتگی شده بودند که با اقدام به موقع نیروهای آتش نشانی و اورژانس این افراد از مرگ نجات یافتند و ۳ نفر آنها به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شدند. انتهای پیام/ ت ۲۷

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search