نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در استان یزد

رژه اقتدار نیرو‌های مسلح استان یزد، همزمان با ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس با حضور یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با ۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان استان یزد بخشی از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

این مراسم با حضور امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و مردم دارالعباده یزد در بلوار دفاع مقدس یزد برگزار و یگان‌های منتخب بخشی از توان رزمی -دفاعی خود را برای دفاع از کیان ایران و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search