به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – علیرضا ابویی از اتمام و بهره برداری از پروژه پیاده روسازی خیابان ایثارگران (نعیم آباد) با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال جاری منطقه خبر داد.
وی با اعلام این خبر گفت: پیاده روسازی خیابان ایثارگران (نعیم آباد) به مساحت ۴ هزار متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال طی مدت دو ماه به انجام رسید و بر این اساس کل پیاده روهای خیابان ایثارگران اتمام و جهت بهره برداری در اختیار شهروندان قرار گرفت.
سید محمد جواد عرفانفر