کاراته قهرمانی جهان| مسکینی از دور مسابقات کنار رفت

در ادامه روز دوم رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، علی مسکینی از دور مسابقات کنار رفت و سعادتی در جدول شانس مجدد برای حضور در دیدار رده‌یندی تلاش خواهد کرد.

کاراته قهرمانی جهان

به گزارش افق امروز و به نقل از تسنیم ،

در ادامه روز دوم بیست و پنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، فاطمه سعادتی و علی مسکینی نمایندگان کاراته ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان، فاطمه سعادتی در مرحله اول به مصاف چیرینه زاراتی از تونس رفت و با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف خود گذشت. او در مرحله دوم در مقابل والریا کومیزاکی دارنده مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۶ از برزیل به برتری ۳ بر ۲ رسید.

سعادتی در سومین مبارزه خود در مقابل لوئیزا ابوریچه از الجزایر به برتری مقتدرانه ۵ بر صفر رسید. او در مرحله یک‌چهارم نهایی در مقابل ایوت گورانووا دارنده مدال طلای المپیک توکیو و دو مدال برنز جهان در ثانیه‌های پایانی یک بر صفر مغلوب شد و از صعود به دیدار نیمه‌نهایی بازماند. گورانووا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف آنژلیکا ترلیوجا از اوکراین رفت تا فینال المپیک توکیو تکرار شود، اما این بار کاراته‌کا اوکراینی در دیدار تماشایی و مهیج با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ حریف خود را شکست داد. با این نتیجه سعادتی از دور مسابقات کنار می‌رفت، اما با اعتراض کاراته‌کا بلغارستانی مجدداً این دیدار تکرار شد و این بار کاراته‌کا بلغارستانی حریف خود را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد تا سعادتی به جدول شانس مجدد بازگردد و برای حضور در دیدار رده‌بندی شانس خود را امتحان کند.

همچنین علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در اولین مبارزه با نتیجه ۶ بر صفر تودیا کسه از چاد را شکست داد و در ادامه با نتیجه ۳ بر صفر از سد  نیکلاس تامسه از اسلوونی عبور کرد.

مسکینی در مرحله چهارم با نتیجه ۵ بر یک مغلوب آنجلو کرسنزو دارنده مدال طلا و برنز جهان از ایتالیا شد. کاراته‌کا ایتالیایی در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب نماینده قزاقستان شد تا مسکینی نیز شانس حضور در جدول شانس مجدد را از دست بدهد.

پیش از این و در رقابت‌های امروز، سامان عدالتی در وزن ۷۵- کیلوگرم، امیررضا برزویی در وزن ۶۷- کیلوگرم و آتوسا گلشادنژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم نیز از دور مسابقات کنار رفته بودند.

روز گذشته نیز مهدی خدابخشی فینالیست شد و سجاد گنج‌زاده به دیدار رده‌بندی راه یافت. مبینا حیدری، لیلا برجعلی، مهسا افسانه و محمدصدرا شیدزی هم از دور مسابقات کنار رفتند.

بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور هزار و ۱۴۹ کاراته‌کا از ۱۱۳ کشور جهان از ۲ تا ۷ آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *