کمک ۱۰۰ میلیونی شرکت دانش بنیان سیرنگ به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

تعاونی سیرنگ یزد مبلغ 100 میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.

مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت تعاونی سیرنگ یزد که در زمینه تولید و عرضه ی انواع نخ های پلی استر فعالیت می نماید، جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد مردمی دیه استان اهدا گردید.

حسن نصیریانی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند متعال بیان نموده و در این خصوص گفت: در راستای عمل به وظایف و ایفای مسئولیت های اجتماعی این شرکت تعاونی تصمیم گرفته تا مبلغی را به ستاد دیه استان اهدا نموده تا با این اقدام در آزادی چند سرپرست خانوار و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده و جامعه نقشی داشته باشیم.

شرکت تعاونی توليدی نخ سيرنگ، از سال ۱۳۷۳، بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته، تکیه بر دانش و تجربه متخصصان ایرانی اکنون توانسته در زمينی به مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع شروع به فعاليت نموده است.

اين شرکت در راستای حمايت از اشتغال استان و بهبود وضعيت معيشتی اهالی شهرستان‌های يزد، اشکذر و ساير شهرهای اطراف، با افزايش توليد و همچنین اجرای مستمر طرح های توسعه ، هم اکنون با تعداد ۱۲۰۰ نفر پرسنل شاغل مستقيم و ۷۲۰۰۰ نفر بصورت غير مستقيم و ظرفيت توليد ۹۹۰۰۰ تن انواع نخ در سال که با تنوع بالغ بر ۳۰۰۰ رنگ مختلف تولید وعرضه می گردد به عنوان يکي از مهم‌ترين قطب‌های نساجی خاورميانه مطرح است.

گفتنی است این شرکت دانش بنیان در ایام مختلف سال با اهدای مبالغی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک میکند و تاکنون بیش از ۱۰ مرحله در این اقدام خیر مشارکت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *