جمامی: کار کردن با بازیکنان جوان مشکلات زیادی دارد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان کنکو تهران می‌گوید: تیم جوانی داریم که همین جوانی مشکلاتی را به دنبال دارد که در دور برگشت روند رو به بهبودی خواهد داشت.

جمامی: کار کردن با بازیکنان جوان مشکلات زیادی دارد

به گزارش افق امروز و به نقل از تسنیم ،

فرزانه جمامی بعد از شکست در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی امروز یک بازگشت خوب داشت اما تیم جوان مشکلاتی دارد و از آنجایی که تیم دیر بسته شد بازیکنان عدم هماهنگی و استرس و اضطراب داشتند.

وی افزود: فکر می‌کنم در دور برگشت بتوانیم نتایج دور رفت را جبران کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان کنکو تهران به اشتباهات بازی نخست تیمش اشاره و خاطرنشان کرد: در بازی هفته نخست هم اشتباهات زیادی داشتیم و امیدوارم در دور برگشت بتوانیم جبران کنیم. چون کار کردن با تیم جوان مشکلات زیادی دارد و شما در طول فصل می‌توانید روند رو به بهبود را مشاهده کنید.

وی همچنین درخصوص حضور در لیگ جوانان اظهار کرد: در لیگ جوانان هم شرکت کرده‌ایم و دیروز پنج نفر از بازیکنان مان در لیگ جوانان بازی کردند و با اختلاف نزدیک توانستند برنده شوند.

جمامی در پایان به مصدومیت بازیکن تاثیرگذار و اصلی تیمش گفت: بازیکن اصلی تیم هم مصدوم بود و نتوانست در بازی امروز تیم را همراهی کند او بازیکن تاثیرگذاری است و امیدوارم از بازی های هفته آینده بتواند تیم را همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *