بازگشت نفر سوم کشتی فرنگی جهان به تشک

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان که سال گذشته از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود، امسال در مسابقات قهرمانی کشور کشتی خواهد گرفت.

به گزارش افق امروز و به نقل از تسنیم ،

حسین نوری با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمان کشوری امسال کشتی خواهد گرفت، اظهار داشت: سال گذشته شرایط مناسبی نداشتم و نمی‌خواستم در مسابقات قهرمانی کشور کشتی بگیرم، اما به اصرار مربیان کشتی گرفتم و باختم. وضعیتم اصلاً خوب نبود و فقط می‌خواستم کشتی‌ها تمام شود، اما امسال وضعیت متفاوت است.

قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره اینکه در این مدت تمریناتش را پیگیری کرده است، گفت: در چرخه ۲۰۲۳ دنبال این بودم که سهمیه جام تختی بگیرم که در نهایت به من سهمیه داده نشد. از همان وقت چون قصد حضور در جام تختی را داشتم تمریناتم را منظم پیگیری کردم.

نوری با تاکید بر اینکه او و یوسف قادریان تمرینات‌شان را این روزها برای شرکت در مسابقات کشوری دنبال می‌کنند، یادآور شد: من و یوسف زیر نظر فرشاد جوادی در کرج تمرین می‌کنیم و هر دو هم می‌خواهیم در ۸۷ کیلوگرم کشتی بگیریم.

دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۷ کشتی فرنگی جهان در رابطه با اینکه چقدر امید دارد که بتواند بعد از مدتی دوری، بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شود؟ گفت: شرایطم که خوب است، من در این ۱۰-۱۵ سال هر وقت خواستم کشتی بگیرم همیشه جزو مدعیان اصلی تیم ملی بودم، این بار هم با هدف کسب بهترین نتیجه روی تشک خواهم رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *