کشتی‌گیران شاخصی که برای حضور در هفته‌ پایانی لیگ برتر کشتی قرارداد بستند

درحالیکه این هفته پرونده لیگ برتر آزاد و فرنگی با برگزاری مسابقه در تهران و اهواز بسته خواهد شد، کشتی‌گیران شاخصی با تیم‌ها قرارداد بستند.

به گزارش افق امروز و به نقل از تسنیم ،

فینال لیگ برتر کشتی فرنگی روز چهارشنبه هفته جاری در سالن گیت بوستان اهواز و فینال لیگ برتر آزاد هم روز جمعه هفته جاری در سالن هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد.

باتوجه به پیش رو بودن هفته پایانی مسابقات، برخی تیم‌های راه‌یافته به مرحله پایانی اقدام به تقویت و تکمیل تیم خود پرداختند. به همین منظور تیم زاگرس استان فارس با میثم دلخانی قهرمان وزن ۶۳ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۱، پژمان پشتام دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۱ جهان و محمدرضا مختاری عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ قرارداد بست.

تیم شرکت  ملی فولاد اهواز که پیش از این با ایمان محمدی و علیرضا مُهمدی دو عضو تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳  قرارداد بسته بود، در آستانه قرارداد با سومین ملی‌پوشش است. پویا دادمرز نفر سوم وزن ۵۵ کیلوگرم جهان احتمالا طی روزهای پیش رو قراردادش را با تیم اهوازی به ثبت خواهد رساند.

همچنین تیم بانک شهر نیز باتوجه به اینکه احتمال محرومیت مهدی هاشمی سنگین‌وزن این تیم بعد از مبارزه جنجالی هفته گذشته در مصاف با دانشگاه آزاد وجود دارد، شیروان محبی را به خدمت گرفت. ارشک محبی برادر کوچکتر شیروان هم با بانک شهر قرارداد بست. البته هنوز قرارداد این دو کشتی‌گیر کرمانشاهی در سازمان لیگ به ثبت نرسیده است.

همچنان ملی‌پوشان آزاد و فرنگی تمایلی به همراهی تیم‌ها در لیگ ۱۴۰۲ ندارند. تا امروز از بین ۱۰ ملی‌پوش فرنگی‌کار اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، فقط علیرضا مُهمدی رسما با تیم شرکت ملی فولاد قرارداد بسته و ایمان محمدی هم پیش از این عنوان کرده بود احتمال حضورش در مرحله پایانی لیگ برتر وجود دارد.

در لیگ کشتی آزاد هم فقط رضا اطری با تیم دانشگاه آزاد، امیرمحمد یزدانی با بانک شهر، یونس امامی و محمد نخودی با انبوه‌سازان هوتن قرارداد دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *