الکسانیان: فینال المپیک بین من و ساروی برگزار می‌شود

نایب‌قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان که در فینال مسابقات جهانی مقابل روسیلوی کوبایی غافلگیر شد، می‌گوید فینال المپیک بین او و ساروی برگزار خواهد شد.

به گزارش افق امروز و به نقل از تسنیم ،

آرتور الکسانیان که از روز دوشنبه به اردوی تیم ملی ارمنستان در ارتفاعات دره گل‌ها ملحق شده، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم که با کمک علی دولتخواه مسئول روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی این کشور صورت گرفت، درباره شکستش در فینال مسابقات جهانی بلگراد مقابل حریف کوبایی عنوان کرد: حواسم خیلی به روسیلوی نبود و او را جدی نگرفته بودم. حواسم به کشتی با محمدهادی ساروی بود.

وی که این مبارزه را با نتیجه تساوی ۳-۳ به پایان رساند و طلای جهانی را از دست داد، تأکید کرد: در کش و قوس کشتی خیلی حواسم به تایم مبارزه نبود، وقتی نتیجه ۳-۳ شد دیگر تایمی نمانده بود که اگر وقت داشتم حتماً جبران می‌کردم.

قهرمان المپیک و جهان که با کسب نشان نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد سهمیه المپیک را گرفت، در خصوص این رقابت‌ها گفت: فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس بین من و محمدهادی ساروی خواهد بود و این عادلانه‌ترین حالت است.

آرتور الکسانیان با اشاره به اینکه هواداران کشتی ایران همیشه به او محبت دارند، اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که ایرانی‌ها و ورزشکارانش را دوست دارم، از گذشته به حمید سوریان و قاسم رضایی علاقه داشتم و همچنین با آنها و محمدهادی ساروی در ارتباط هستم. هواداران کشتی ایران در فضای مجازی به من محبت دارند و قدردان مهربانی آنها هستم.

کشتی فرنگی ,

کشتی فرنگی ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *