تاج: ملی‌پوشان درددل‌های‌شان را با سردار سلامی مطرح کردند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکسری صحبت‌های خوب از سوی ملی‌پوشان انجام شد و درددل‌های‌شان را با سردار سلامی مطرح کردند و ایشان هم جواب مثبت و عالی داد

تاج: ملی‌پوشان درددل‌های‌شان را با سردار سلامی مطرح کردند

به گزارش افق امروز و به نقل از تسنیم ،

مهدی تاج پس از دیدار سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ملی‌پوشان فوتبال کشورمان اظهار داشت:  از مدت‌ها قبل از سردار سردار سلامی دعوت کرده بودیم و ایشان امروز از مجموعه پِک و کمپ تیم‌های بازدید کرده و دیداری صمیمانه و دوستانه با اعضای تیم ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی داشتند. یکسری صحبت‌های خوب از سوی ملی‌پوشان انجام شد و درددل‌های‌شان را با سردار سلامی مطرح کردند و ایشان هم جواب مثبت و عالی داد و صحبت‌های عزیزان را شنید. سردار سلامی تشکر مقام معظم رهبری را اعلام کردند که بازیکنان تیم ملی بیگانه با مسائل دنیا نبودند و در رابطه با جنایات رخ داده در غزه واکنش نشان دادند.

وی افزود: بحث دیگری که در جلسه با سردار سلامی مطرح کردیم، سربازی بازیکنان بود که به دلایلی نمی‌خواهم همه آنها را مطرح کنم. ما از طرف جامعه ورزش صحبت کردیم و ایشان گفتند که پیگیری‌هایی انجام خواهد شد. مشکلات دیگری در تیم ملی داشتیم که مطرح کردیم که یکی از موارد ورود و خروج بازیکنان بود. مجموعه دیدار دو سه ساعته سردار سلامی با ملی‌پوشان را مثبت دیدم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *