شکست گربه سیاه ایرانی‌ها مقابل حریف صربستانی

کشتی گیر ترک که طی یک سال سه حریف ایرانی خود را شکست داده بود، در اولین مبارزه‌اش در بخارست مغلوب تیبیلوف صربستانی شد.

کشتی گیران در زمین کشتی

به گزارش روابط عمومی افق امروز ،

روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی اروپا با برگزاری مرحله مقدماتی 5 وزن 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم در بخارست رومانی دنبال شد.

از اتفاقات جالب رقم خورده در کشتی‌های امروز تاکنون، شکست کرم کمال ترک مقابل گئورگی تیبیلوف صربستانی است. درمبارزه‌ای نسبتا پراعتراض، کرم کمال 10-3 مقابل تیبیلوف تن به شکست داد.

کشتی‌گیر ترکیه در مسابقات جهانی 2022 بلگراد درحالیکه 9-صفر از محسن‌نژاد عقب بود، موفق شد با ضربه فنی این کشتی‌گیر را شکست داده و از دور رقابت‌ها حذف کند.

محسن‌نژاد هرچند انتقام این شکست را در مسابقات جام‌جهانی باکو از کرم کمال گرفت، اما این کشتی‌گیر در ادامه نیز توانست در فینال تورنمنت وهبی‌امره ترکیه میثم دلخانی قهرمان وزن 63 کیلوگرم سال 2021 جهان که قصد داشت خودش را در وزن المپیکی محک بزند، شکست دهد.

او همچنین امید آرامی دیگر مدعی 60 کیلوگرم ایران را نیز در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان شکست داد.

کرم کمال برای ماندن در جدول باید امیدوار به فینالیست شدن تیبیلوف بماند که دور از ذهن نیست.

در همین وزن نیهات ممدلی آذربایجانی هم 7-صفر پتروف بلغاری را برد. در وزن 72 کیلوگرم نیز پرویز نصیبوف اوکراینی به سختی و با نتیجه 4-3 الکساندر لیاونچیک بلاروسی را شکست داد.

ماگومد مرتازعلیف قهرمان وزن 87 کیلوگرم زیر 23 سال جهان که به وزن 97 کیلوگررم آمده، تاماش لوای مجارستانی را بدون هیچ دردسری 6-صفر شکست داد و مبارزه بعدی‌اش را باید مقابل آرتور عمروف از جمهوری چک برگزار کند.

در روز دوم مسابقات قهرمانی اروپا سه قهرمان سال گذشته اروپا، حسرات جعفروف از آذربایجان، اولوی غنی‌زاده از آذربایجان و آرتور الکساندریان از ارمنستان به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی قبلی خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *