انتخابی تیم ملی؛

اردوی فرنگی‌کاران پیش از اعزام به جام وهبی‌امره را تعطیل می‌کند

باتوجه به اینکه اعزام برخی نفرات به تورنمنت وهبی‌امره جنبه مسابقه انتخابی خواهد داشت، در پایان اردوی جاری تا روز اعزام به ترکیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تعطیل خواهد شد.

عکسی از کشتی گیران

به گزارش روابط عمومی افق امروز ،

تورنمنت وهبی‌امره طی روزهای 17 تا 20 اسفند ماه در رشته کشتی فرنگی در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در اغلب اوزان از جمله 60 و 63 (در صورت اعزام ایمان محمدی و میثم دلخانی) و 67، 77، 97 و 130 کیلوگرم به منزله انتخابی تیم ملی خواهد بود.

برخی نفرات از جمله محمدهادی ساروی و امین میرزازاده این فرصت را دارند که در صورت برتری نسبت به حریف اعزامی (مهدی بالی در 97 کیلو و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم) ملی‌پوش شدن خود را برای حضور در بازی‌های المپیک قطعی کنند و در برخی اوزان نیز نفر برتر به عضویت تیم آسیایی درخواهد آمد.

در وزن 77 کیلوگرم نیز باتوجه به اعزام چهار کشتی‌گیر به ترکیه، نفر برتر برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک انتخاب خواهد شد، در حالی که پیش از این علیرضا مُهمدی مجوز حضور در گزینشی آسیایی را در وزن 87 کیلوگرم به دست آورده است.

باتوجه به این مسئله، اردوی جاری فرنگی‌کاران که روز چهارم اسفند به اتمام برسد، این تیم تا روز پانزدهم اسفند که زمان احتمالی اعزام به ترکیه خواهد بود، اردو و تمرینی نخواهد داشت و صرفاً فرنگی‌کاران اعزامی به این رقابت‌ها در آستانه سفر در کمپ تیم‌های ملی حاضر خواهند شد.

کشتی‌گیران در زمان باقیمانده تا اعزام به جام وهبی‌امره در اختیار مربیان‌شان خواهند بود تا بعد از برگزاری مسابقات شائبه‌ای درباره چگونگی تمرینات و بحث آماده‌سازی کشتی‌گیران پیش از این مسابقه انتخابی پیش نیاید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *