جزئیات پخش «نون خ» و «زیرخاکی» ؛ یک سریال قبل و یک سریال بعد از شب‌های قدر

دو سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است هر دو از شبکه یک سیما پخش شوند، یک سریال از شب اول ماه مبارک رمضان تا شب قدر و سریال دیگر بعد از شب‌های قدر پخش خواهد شد.

سریال نون خ و زیرخاکی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی افق امروز؛ گروه رادیو و تلویزیون: قرار است زیرخاکی و نون خ هر دو از شبکه اول سیما پخش شوند.

فصل چهارم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و بازی هنرمندانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده قرار است از شب اول ماه مبارک رمضان (22 سفند 1402) تا اولین شب از شب های قدر (9 فروردین 1403) به روی آنتن شبکه یک برود.

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک «هنرمند» حاضر خواهد شد و قصه فصل چهارم نیز در ادامه داستان‌های فصل‌های پیشین این سریال است.فصل پنجم «نون خ» نیز با بازی بازیگرانی مثل سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب های قدر (15 فروردین 1403) به روی آنتن شبکه اول سیما برود.

پیشتر در رسانه ها مطرح شده بود که این سریال از 22 اسفند و همزمان با شب اول ماه مبارک آغاز و در نوروز 1403 نیز ادامه خواهد داشت و تا پایان ماه رمضان به جز شب‌های قدر پخش خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: قارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *