هماهنگی نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای با مجتمع داران خدماتی رفاهی استان گلستان

  • کد خبر: 142282
  • /
  • 19 اسفند 1402 - ۱۴:۱۵
  • /
  • بازار

با پیش بینی افزایش 6 درصدی مسافرت ها در ایام نوروز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با مجتمع داران خدماتی رفاهی استان برای ارتقای ایمنی و خدمات سفر به مسافران نوروزی هماهنگی و برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه بازار  افق امروز ؛در این نشست که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط و جمعی از مجتمع داران برگزار شد، عادل مصدقی بر ضرورت آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تأکید کرد.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش 6 درصدی مسافرت ها در ایام نوروز ۱۴۰۳، گفت: “مجتمع های خدماتی رفاهی به عنوان یکی از حلقه های مهم زنجیره سفر، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی و خدمات سفر دارند. مصدقی با بیان همزمانی مسافرت های نوروزی با ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات به مجتمع داران تاکید کرد که نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی مجتمع های خدماتی رفاهی باید به طور مرتب نظافت و ضدعفونی شوند و همچنین لازم است مجتمع ها نسبت به تجهیز نمازخانه ها به امکانات لازم در ساعات نماز اقدام کنند. در این نشست بر تشکیل انجمن مجتمع های خدماتی رفاهی استان گلستان با هدف ساماندهی امور و ارتقای کیفیت خدمات به کاربران جاده ای تاکید شد.

انتهای پیام /

منبع : روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *