برگزاری مسابقات مناظره دانش‌آموزی طرح سوادآبی

مسابقات مناظره دانش آموزی طرح سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست برگزار شد.

برگزاری مسابقات مناظره دانش‌آموزی طرح سوادآبی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی افق امروز ؛ مرحله مقدماتی سومین دوره این مسابقات در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور ۱۶ تیم از دختران و ۸ تیم از پسران ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه مورخ پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفند ۱۴۰۲ در قالب ۱۲ رقابت، به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از گروه دختران، ۸ تیم از ۵ منطقه آموزشی (۳ تیم از زارچ، ۲ تیم از ناحیه یک یزد، خاتم، ابرکوه، میبد) و از گروه پسران تیم‌های ناحیه دو یزد، تفت، زارچ و میبد با پشت سر گذاشتن رقیبان، جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

شایان ذکر است دبیرخانه طرح سوادآبی استان یزد در جهت ارتقای سطح اجرا و سهولت در برگزاری این مسابقات، از نرم‌افزار «مجمع» رونمایی کرد. نرم‌افزار مدیریت جامع مناظرات عادلانه (به اختصار مجمع) برای نخستین بار توسط مرکز تولید کالاهای فرهنگی ایران (مکفا) وابسته به سازمان جهاددانشگاهی استان طراحی، تولید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این نرم‌افزار با پشتیبانی و دارا بودن قابلیت‌های جامع سمعی و بصری، ابزارهای متنوعی را در اختیار تیم اجرایی طرح سوادآبی قرار می دهد.

انتهای پیام/

منبع: دبیرخانه طرح سوادآبی استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *