قیمت سکه یک کانال سقوط کرد/ این خبر، بازار را ریزشی کرد

  • کد خبر: 148857
  • /
  • 19 فروردین 1403 - ۱۰:۳۷
  • /
  • اقتصادی

انتشار خبر عرضه گسترده انواع سکه در مرکز مبادله ایران از هفته آینده، بازار سکه را نزولی کرد.

عکسی از شمارش سکه های طلا

به گزارش افق امروز ؛ قیمت سکه امامی در آخرین معاملات روز شنبه در بازار تهران کاهش یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۴۴ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

کاهش قیمت سکه امامی در حالی رقم خورد که قیمت نیم‌سکه نیز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۳۰۰ هزار تومان ریزش کرد.

در حال حاضر نیم‌سکه در بازار ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در معاملات روز شنبه، حباب سکه امامی نیز بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ریخت. در حال حاضر سکه امامی ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان حباب دارد.

به نظر می‌رسد انتشار خبر تداوم عرضه گسترده انواع سکه در مرکز مبادله ایران از هفته آینده، بازار سکه را نزولی کرده است.

بنا به این گزارش، مرکز مبادله ارز و طلای ایران دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال برگزاری ۹ جلسه حراج سکه طلا در سال ۱۴۰۲ و تخصیص انواع سکه بهار آزادی در این حراج ها به متقاضیان، به اطلاع می‌رساند از هفته آینده حراج گسترده انواع سکه بهار آزادی از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله ایران به آدرس market.ice.ir آغاز خواهد شد.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: اطلاعات تکمیلی درباره این حراج ها و ضوابط آن از طریق این سامانه و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir اطلاع رسانی خواهد شد. متقاضیانی که تاکنون در سامانه مزبور ثبت نام نکرده اند، در اولین فرصت نسبت به ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع : خبر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *