برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی چابهار

  • کد خبر: 149570
  • /
  • 21 فروردین 1403 - ۱۵:۳۷
  • /
  • حوادث

مراسم تشییع پیکر شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی در حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و جمع کثیری از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم شریف و مسئولان در شهرستان کلاله برگزار شد.

به گزارش افق امروز  ؛دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت شهید امنیت،جواد جهان‌بیکی در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: خون این شهید در رگ‌های همه مردم جاری خواهد شد و ادامه راه شهیدان خواهند بود.

وی افزود: شهیدان پرورش یافتنه مکتب امام حسین(ع)، امام و رهبری هستند و مردم بدانند که همه نیروهای مسلح در دفاع از این سرزمین آماده نثار خون خود می‌باشند.
 مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی در حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» در زادگاهش و با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جمع کثیری از مردم و مسئولان شب گذشته در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهرک میلاد روستای کوسه شهرستان کلاله درشرق استان گلستان برگزار شد.
شهید «جواد جهان‌بیکی» دومین شهید مرزبانی کشور از استان گلستان در سال جدید است و از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۸ ماهه و چهار ماهه به یادگار مانده است
انتهای پیام /
منبع : خبر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *