رئیس جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است

رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود، تولید مسکن و بهره برداری از مسکن برای مدد جویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است.

به گزارش افق امروز  ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود و این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

وی ادامه داد: هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه ها برای خانه دار شدن مردم صورت میگیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

رئیس جمهور بیان کرد: این خبر که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداشته باشیم، از وعده هایی است که تحقق یافته است؛ مردم انتظار دارند، دولت صادق الوعد باشد. البته با تلاش همه همکاران بوده است استانداران خراسان جنوبی، قم، فارس، همدان و گلستان در این باره توضیحاتشان را شنیدیم و از همه آنها تشکر می کنم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: خبر بسیار خوب امروز این است که تولید مسکن و بهره برداری از آن برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است. افزایش تولید مسکن و در اختیار مددجویان قرار دادن، از خبرهای خوبی است که حتما باید هم شاکر خداوند متعال باشیم و هم صمیمانه از همه کسانی که در تولید مسکن نقش داشته اند که رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود :امیدوارم میزانی  هم که در اختیار بنیاد مسکن و کمیته امداد است به نتیجه برسد و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا هیچ مددجوی فاقد مسکن در کشور نداشته باشیم

ادامه دارد…

منبع : ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *