زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، به تشریح جزئیات دستگیری زوج قاچاقچی هروئین و شیشه پرداخت.

به گزارش افق امروز  ؛سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزئیات خبر دستگیری زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین، گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهرهای استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات به دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه مأموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *