مدیر کل اقتصادی گلستان در ارتباط زنده تلفنی با برنامه رادیویی روزنه:

تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری باید تمامی مجوزهای كاغذی هوشمند سازی شوند

  • کد خبر: 152486
  • /
  • 4 اردیبهشت 1403 - ۱۵:۳۰
  • /
  • بازار

روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در ارتباط تلفنی با برنامه زنده رادیویی روزنه در خصوص مهلت دریافت شناسه یکتا برای کلیه دارندگان مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه، روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در ارتباط تلفنی با برنامه زنده رادیویی روزنه از مهلت باقیمانده جهت دریافت شناسه یکتا برای کلیه اصناف و صاحبان کسب وکار خبر داد.

صلبی گفت: وزارت اقتصاد در اجرای قوانین مقرراتی که وضع شده از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار در حوزه درگاه ملی مجوزها به دنبال تسهیل این فرآیند می باشد تا در دو حوزه ثبت مجوز جدید و تبدیل شناسه های قدیمی که به نوعی شناسه های کاغذی بوده اقدام نماید.

صلبی در ادامه افزود: در این حوزه نیاز به صرف هیچ هزینه ای جهت تبدیل شناسه های قدیم به شناسه های جدید نیست و تنها زمانی که صاحبان کسب و کار و اصناف بابت این موضوع صرف خواهند نمود شاید بین دو دقیقه یا کمتر از آن می باشد.

صلبی افزود: برای تمدید مجوزهای کسب و کار نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای صادرکننده مجوز نیست زیرا در تمامی ساعات شبانه روز می توانند از طریق درگاه ملی مجوزها نسبت به تمدید یا صدور شناسه یکتا اقدام نمایند.

مدیر کل اقتصادی گلستان گفت: افراد برای تمدید یا صدور شناسه یکتا با داشتن اطلاعات کد صنفی، کد پستی و کد ملی خود با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به سادگی می توانند به این کار اقدام نمایند.

صلبی اظهار داشت: صاحبان کسب و کار و اصنافی که اقدام به دریافت شناسه یکتا می کنند در آینده جهت دریافت خدمات دولتی اعم از تسهیلات بانکی، معافیت های مالیاتی، خدمات حوزه تأمین اجتماعی و … با مشکلی مواجه نخواهند شد.

وی در پایان افزود: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا 25 اردیبهشت ماه خواهد بود لذا از تمامی صاحبان کسب و کار و اصناف خواهشندیم تا نسبت به دریافت شناسه یکتا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *