مسکن نخبگان ازجمله دغدغه های اصلی بنیاد نخبگان

  • کد خبر: 152571
  • /
  • 5 اردیبهشت 1403 - ۱۵:۴۶
  • /
  • بازار

به گزارش افق امروز  ؛صالحی رئیس بنیاد نخبگان یزد از جمله دغدغه های اصلی بنیاد نخبگان در کل کشور را مسکن نخبگان ذکر کرد و ادامه داد:در استان یزد جانمایی ۶۰ هکتار زمین اختصاص یافته بدین منظور مشخص شده است و امیدواریم تا چندسال آینده چالش تامین مسکن حل شود.

صالحی وزیری گفت: رویکرد جدید بنیاد نخبگان بر این قرار است که این مجموعه به سراغ نخبگان خواهد رفت و پیدا کردن و آشنا کردن آنها با خدمات بنیاد نخبگان بدین شیوه جدید فضا را برای اثرگذاری بیشتر فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد:تلاش می‌کنیم از آفت به موقع شناخته نشدن که در مسیر نخبگی وجود دارد دور باشیم و نخبه‌ها را از عنفوان کودکی شناسایی کنیم و با برنامه‌ریزی مدون از آموزش و پرورش تا دانشگاه بتوانیم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم.

حامد سلطانی معاون طرح و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان استان یزد نیز در این نشست گفت:رویکرد بنیاد نخبگان در مجرای مسیرنخبگی پیش می رود و به این منظور استاد راهبر و برنامه توانمندساز تعریف می شود تا فرایند شناسایی،جذب و حمایت نخبگان را ارتقا بدهیم.

وی گفت:نخبگی یک موهبت تعهدآور است نه یک نعمت و موقعیت توقع آفرین و تحولات هر جامعه ای و به طور کلی دنیا به دست نخبگان بوده است لذا از نخبگان انتظار می رود تعهد خود را نسبت به جامعه ایفا کنند و امید آفرین،خلاق و تحول آفرین باشند وی ادامه داد: ما نیز در این بنیاد به عنوان حلقه وصل نخبگان،جامعه و مردم در راستای پیشرفت هرچه بیشتر کشور فعالیت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *