کشف کیف‌ و کفش‌های قاچاق از یک برند معروف از انباری در غرب تهران

  • کد خبر: 152639
  • /
  • 6 اردیبهشت 1403 - ۱۲:۵۷
  • /
  • حوادث

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کیف و کفش‌های قاچاق متعلق به یک برند معروف خارجی از انبار یک فروشگاه لباس در غرب تهران خبرداد.

به گزارش افق امروز  ؛سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل فروش کیف وکفش قاچاق در محدوده غرب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران دپو شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محل این انبار حاضر شده و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشاهده کردند که این انبار متعلق به یک فروشگاه کیف و کفش است و مقادیری کفش و کیف خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود، در محل نگهداری می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به بازرسی انجام شده از محل این انبار گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق از یکی از برندهای معروف خارجی را کشف و ضبط کردند. همچنین در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

به گفته افشاری کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴۵ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع ؛ ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *