تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهروروستا

  • کد خبر: 152905
  • /
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 17:02
  • /
  • بازار

سیده حبیبه مومنی : خبرنگار گلستان | به گزارش روابط عمومی شورای شهر گرگان ؛ پیام عیسی مهری رئیس شورای اسلامی شهرگرگان به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهروروستا درکشور.
بسمه تعالی
نهم اردیبهشت ماه که در تقویم رسمی کشور به نام روز ‌ملی شورا‌ها نامگذاری شده، فرصتی است برای قدردانی از شورا‌های ‌اسلامی شهر و روستا که با اندیشه و اتکا به خرد جمعی در جهت حل مشکلات در سطح محلی تلاش می‌کنند و با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها زمینه خدمت‌ رسانی مطلوب و هرچه بهتر به شهروندان را فراهم می‌کنند.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری یکی از مبانی اصلی خود را تعامل و گفت و گو قرار داد و بنیانگذار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) همواره در تصمیم گیری‌ها، بهره گیری از خرد جمعی را به عنوان یک اصل توصیه می‌کردند.
مقام معظم رهبری نیز شوراها را نهادی اصیل خوانده‌اند و همواره تاکید داشته اند از این امکان گرانبها برای جلب مشارکت مردم در اموری که به شوراها محول شده است، به سود کشور و ملت حداکثر استفاده، ‌صورت گیرد.
اينجانب فرا رسیدن روز شورا‌ها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاه شورا در شهر‌ها و روستاهای کشور عزیزمان ایران ،استان گلستان وهمکارانم در پارلمان محلی شهر دارالمومنین گرگان مشغول خدمت‌ هستند، تبریک عرض کرده و امیدوارم با تلاش بیشتر در راه تحقق جامعه شهروند مدار و شهر و روستا‌هایی آبادتر در سایه توجهات حضرت ‌حق موفق و مؤید باشند.
عیسی مهری
رئیس شورای اسلامی شهرگرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *