اولین ویدیوی واقعی از آیفون ۱۴ پرو منتشر شد

جدیدترین پرچمدار اپل به زودی معرفی می‌شود. با این حال، ویدیویی منتشر شده که ظاهراً اولین ویدیوی واقعی از آیفون 14 پرو – iPhone 14 Pro است.

افق امروز به نقل از گجت نیوز، انتظار برای جدیدترین پرچمدار شرکت بزرگ آمریکایی اپل به زودی بالاخره به پایان می‌رسد و به تازگی رسماً اعلام شده است که در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) از خانواده آیفون ۱۴ رونمایی خواهد شد. با وجود این، طبق روال چند وقت اخیر همچنان جزئیات تازه‌ای از این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند و حالا شاهد اولین ویدیوی واقعی و تصاویری جدید از آیفون ۱۴ پرو هستیم.

 

اخیراً کاربری با نام Sleepy Afternoon در شبکه اجتماعی چینی Weibo اولین ویدیوی واقعی از آیفون 14 پرو را به اشتراک گذاشته که بعد از آن در توییتر هم دست به دست شده است. موبایلی که در این ویدیو مشاهده می‌کنیم، از لحاظ طراحی تا حد زیادی با اطلاعات لو رفته طی چند ماه گذشته مطابقت دارد. این گوشی در پنل پشتی خود دارای بخش دوربین مشابه ولی بزرگ‌تر نسبت به گذشته است و در قسمت جلوی آن هم پانچ هول و برش قرص‌شکل به چشم می‌خورد.

گذشته از این، کاربر مذکور ادعا کرده است که بسته به جهت نور و اینکه این گوشی را چطور در دست می‌گیرید، رنگ بنفش آن تغییر پیدا می‌کند. تصاویر موجود در این مطلب هم با توجه به قسمت دوربین جلو روی این ادعا که این همان آیفون ۱۴ پرو واقعی است، صحه می‌گذارند. البته شاید صرفاً یک نسخه ماکت یا نمونه اولیه باشد؛ خصوصاً از آنجا که در ویدیو کاربر گوشی را روشن نمی‌کند. البته حتی در این صورت هم بعید است که فاصله زیادی با طراحی نهایی آیفون ۱۴ پرو داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *