خیال سه شیرها راحت شد: کین مصدوم نیست

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، به هوادارانش اطمینان داد که مصدومیتش از ناحیه مچ پا جدی نیست.

افق امروز به نقل از ورزش سه، تاتنهام روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی رسید.
تک گل تیم آنتونیو کونته در این بازی را هری کین روی پاس گل سون هیونگ مین وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز این بازی را برای تیمش به ارمغان آورده باشد.
خطایی از سوی الکس مک آلیستر روی این بازیکن در دقایق پایانی این بازی باعث شد که هواداران تاتنهام و البته تیم ملی انگلیس به شدت نگران شوند، چرا که کین در حالی که مشخصا از ناحیه مچ پا احساس درد داشت از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به اولیور اسکیپ داد.

بسیاری نگران بودند که این مصدومیت حضور کین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تحت الشعاع قرار دهد و باعث شود که او به بازی اول این تیم در این رقابت‌ها برابر تیم ملی ایران نرسد.
با این حال، کین پس از پایان بازی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی به همه اطمینان خاطر داد و اظهار داشت:« مچ پای من مشکلی ندارد، هیچ پیچ خوردگی یا مشکلی ایجاد نشده است. بنابراین من اطمینان دارم که شرایطم خوب است.»
با وجود اطمینان خاطر کاپیتان تیم ملی انگلیس از شرایطش، کادر پزشکی تاتنهام اعلام کرده که روز یکشنبه آزمایش‌های کاملی را روی پای این بازیکن انجام خواهد داد تا شرایط او با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *