آتش سوزی هولناک در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش نفسگیر ۷۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش سوزی مهیب در یک انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال این شهر خبر داد.

آتش سوزی

افق امروز و به نقل از رکنا،  آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت : بامداد امروز دوشنبه در پی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله۷۰ آتش نشان و نجاتگر را به همراه ۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق و امداد و نجات و خودرو ویژه توربوفن به محل حادثه در خیابان شهید طرحچی مشهد اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود : با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در قسمت میانی این انبار بوقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش نشانان پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا ، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر قسمت های این مجموعه و کارگاه های مجاور آن جلوگیری کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نبود سیستمهای اعلام و اطفائ حریق در این انبار منجر به گسترش و توسعه این حریق شده بود که این اتفاق خسارات مالی زیادی را به مالک مجموعه تحمیل کرد.

این گزارش می‌افزاید : خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

شایان ذکر است ؛ آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و پاکسازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *