چرا مانژوکیچ مقابل آرژانتین اخراج شد؟

اعتراض کروات‌ها به تصمیم داور ایتالیایی بازی کرواسی و آرژانتین باعث شد تا یکی از آن‌ها از روی نیمکت اخراج شود.

افق امروز به نقل از ایرنا، شب گذشته در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال کرواسی با سه گل مغلوب آرژانتین شد تا از نخستین تیم حاضر در مرحله فینال رونمایی شود. اما این دیدار یک اخراجی داشت که کسی به آن نپرداخت.

ماریو مانژوکیچ که در جام جهانی قبلی ستاره کروات‌ها بود در این دوره از مسابقات به عنوان دستیار دالیچ در کادر فنی تیم ملی کشورش حضور دارد. او پس از اینکه تیمش گل دوم را دریافت کرد از روی نیمکت اخراج شد تا از روی سکوها ادامه این دیدار حساس را تماشا کند.

داور در دقیقه ۳۰ یک پنالتی بحث برانگیز برای آلبی سلسته اعلام کرد که این موضوع باعث شد تا کروات ها به این تصمیم داور معترض شوند. بازیکنان کرواسی به ویژه متئو کواچیچ به این تصمیم داور معترض بودند تا اینکه این ستاره چلسی به خاطر اعتراض از داور کارت گرفت.

همین حین مانژوکیچ به تصمیم داور معترض شد که داور او را از روی نیمکت اخراج کرد تا بدین ترتیب بتواند اوضاع را آرام کند. مانزوکیچ تاکید زیادی داشت که داور بار دیگر از طریق کمک داور ویدئویی صحنه را بازبینی کند اما زمانی که کواچیچ کارت گرفت شدت اعتراض مربی جوان کروات‌ها بیشتر شد تا او از روی نیمکت اخراج شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *