حمله بی‌سابقه به ستاره‌های فرانسه

ستاره‌های فرانسه مانند کینگزلی کومان و اورلین شوامنی با حمله شدید افراد نژادپرست در شبکه‌های اجتماعی روبرو شدند.

افق امروز به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی فرانسه شب گذشته در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و در نهایت با قبول شکست در ضربات پنالتی نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
کینگزلی کومان و اورلین شوامنی دو بازیکنی بودند که برای تیم ملی کشورشان پشت ضربه پنالتی قرار گرفتند اما نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند و همین زمینه‌ساز قهرمانی شاگردان لیونل اسکالونی شد.
اتفاق عجیبی که پس از این بازی رخ داد هجوم بی‌سابقه کاربران شبکه‌های اجتماعی به صفحات این بازیکنان و همچنین رندال کولو موانی بود. بسیاری با استفاده از شکلک‌های میمون و کلمات رکیک و نژادپرستانه به آنها توهین کردند.

این فشار به حدی زیاد شد که شوامنی و موانی تصمیم گرفتند بخش نظرات را در پست‌های خودشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام غیرفعال کنند تا بیشتر از این اجازه توهین را به کاربران ندهند و نشان دهند که بسیار از این اتفاق ناراحت و آزرده خاطر هستند.
این اتفاق همچنین واکنش بسیاری دیگر از هواداران تیم ملی فرانسه و فوتبال‌دوستان را به دنبال داشت که از این موضوع ابراز ناراحتی کردند. آنها همچنین سعی کردند با این بازیکنان ابراز همدردی کنند و نشان دهند که از این اتفاق ناراحت هستنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *