نصرالهی در دیدار با خانواده شهید عجمیان:

شهادت افتخار بزرگی است که شامل حال هر کسی نمی شود

مدیرعامل تاسیکو با حضور در منزل بسیجی شهید روح الله عجمیان با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

تاسیکو

به گزارش افق امروز و به نقل از روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف ، ابراهیم نصرالهی، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو)، علی اکبر هاشمی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت محصولات کاغذی لطیف، محمد رضا عاشری عضو موظف هیات مدیره و دیگر مدیران و مسئولان این شرکت به دیدار خانواده معظم شهید امنیت، سید روح الله عجمیان رفتند.
در این دیدار نصرالهی ضمن تبریک و تسلیت به پدر و مادر شهید، اجر صبر و بردباری آنان را کمتر از شهادت ندانست.
وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را جزء وظایف ذاتی مسئولان ذکر کرد و پذیرش حضور خانواده معزز شهدا را موجب افتخار و البته سنگینی بار خدمتگذاری به ملت شریف ایران عنوان کرد.
مدیرعامل تاسیکو خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند چراکه خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
پدر شهید عجمیان نیز در این دیدار ضمن ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام از آرزوی شهادت او پیش از اتفاقات اخیر خبر داد.
در این دیدار لوح تقدیر و هدایایی در تامین مایحتاج زندگی از محصولات شرکت های شستا به رسم یادبود از طرف هلدینگ تاسیکو، شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین و شرکت محصولات کاغذی لطیف به خانواده معظم این ‏شهید راه امنیت کشور تقدیم شد.
‌‎شایسته ذکر است که شرکت محصولات کاغذی لطیف از زیر مجموعه های هلدینگ سلولزی ، تاپیکو و شستا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *