مدیر باشگاه النصر، رسانه‌های اسپانیا را به دروغ پردازی متهم کرد

روزنامه دیلی میل انگلیس با استناد به صحبت‌های رییس باشگاه النصر، نوشت: حضور کریستیانو رونالدو در عربستان مشخص نیست و پیشنهاد سالانه ۱۷۳میلیون پوندی که از سوی رسانه‌های اسپانیایی مطرح می‌شود، واقعیت ندارد.

افق امروز به نقل از ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل، در چند ماه اخیر صحبت‌ و گمانه زنی‌های زیادی در خصوص آینده رونالدو مطرح می‌شود. یکی از گزینه‌های اصلی ستاره پرتغالی حضور در النصر است عربستان است. اکنون با حضور رونالدو در این کشور پیوستن رونالدو به النصر در آستانه نهایی شدن است و رنگ تازه‌ای به خود گرفت.

این روزنامه با انتشار صحبت‌هایی از مصلی المعمر رئیس باشگاه النصر، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کریستیانو رونالدو در آستانه انتقالی بزرگ به این باشگاه عربستانی است را رد کرد. بر این اساس، رئیس باشگاه النصر، ادعاهای روزنامه‌های اسپانیایی را دروغ دانسته است.

این روزنامه انگلیسی مدعی شد که پیگیری مدیران عربستانی برای به خدمت گرفتن فوق ستاره پرتغالی همچنان ادامه دارد.

نشریه خبری اسپانیایی مارکا پیش‌تر گزارش داده است که رونالدو در حال نزدیک‌تر شدن به خاورمیانه است. همچنین رسانه سی بی اس اسپورت نیز مدعی شد که تست پزشکی برای رونالدو در النصر رزرو شده تا این موضوع اعتماد به نفس این باشگاه عربستانی را برای به خدمت گرفتن رونالدو افزایش دهد.

رونالدو قرار است در صورت قبول پیشنهاد النصر، سالانه ۷۵ میلیون دلار (۶۲ میلیون پوند) به دست بیاورد. این در حالی است که حقوق و سایر تاییدات او ممکن است، شاهد افزایش چشمگیر این رقم به حدود ۱۷۳ میلیون پوند در سال برسد. این رقم باعث شده تا رونالدو علاوه بر تبدیل شدن به بزرگترین ستاره فوتبال عربستان در زمین، در صورت پذیرش پیشنهاد النصر نیز نقش مهمی در خارج از زمین خواهد داشت که در صورت تمایل به او نقشی در انتصاب سرمربی تیم به وی داده خواهد شد.

در حال حاضر حضور رونالدو در النصر همچنان نامشخص است ولی برخی از رسانه‌ها از قریب و الوقوع بودن این تفاهم با این باشگاه عربستانی خبر می‌دهند.

رونالدو در پنج دوره جام جهانی به ترتیب ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، ۲۰۱۴ برزیل، ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطرحضور داشته و توانسته در این ادوار جام جهانی گلزنی کند. وی تنها بازیکنی است که در جام جهانی به این رکورد رسید. وی همراه با تیم ملی پرتغال فاتح یورو ۲۰۱۶ شد و در سطح باشگاه‌های نیز افتخارات بیشماری را همراه با رئال‌مادرید و منچستریونایتد کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *