اهدای جایزه به خریداران بليت از سايت رجا

شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا در قالب جشنواره خرید بلیت از سایت این شرکت به قید قرعه به خریداران بلیت از سایت رجا جایزه اهدا می‌کند.

رجا

به گزارش افق امروز ، عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت اجرایی این شرکت با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بیست‌وششمین سالگرد تأسیس شرکت رجا، به ۲۶ نفر از کسانی که در بازه زمانی دهم دی ماه تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ بلیت خود را صرفا از طریق سایت رجا به نشانی: www.raja.ir خریداری و در همان بازه زمانی سفر کنند، به قید قرعه جایزه اهدا می‌شود.

علیرضا علی سلیمانی با اعلام اینکه به برندگان این جشنواره دو بلیت رایگان با اعتبار زمانی چهار ماهه اهدا می‌شود، افزود: مهلت استفاده از بلیت‌های جایزه تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ به استثنای بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است.

وی با بیان اینکه هر ۵۰۰ هزار تومان خرید، دارای یک امتیاز در قرعه‌کشی می‌باشد، زمان قرعه‌کشی و اعلام برندگان را ایام مبارک دهه فجر اعلام کرد.

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهاد‌ها و انتقادهای آنان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *