قهرمانی اینتر با شکست و تحقیر میلان در دربی دلامادونینا

تیم فوتبال اینتر موفق شد با شکست میلان و تحقیر رقیب دیرینه خود به مقام قهرمانی سوپر جام ایتالیا دست پیدا کند.

افق امروز به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های آث‌میلان و اینتر میلان در چارچوب سوپرکاپ ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد، ریاض عربستان سعودی با قضاوت فابیو مارسکا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر اینترمیلان به پایان رسید.

یکشنبه همین هفته بود که فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال و بارسا در ریاض برگزار شد و حال دربی شهر میلان را در عربستان شاهد بودیم که تیم پیروز، اینترمیلان به اولین جام فصل خود رسید. سال گذشته روسونری قهرمان سری آ شد و نراتزوری قهرمان جام حذفی ایتالیا یا کوپا ایتالیا شد.

برای میلان در این دیدار منیان، ابراهیموویچ، فلورنتزی، کرونیچ، بالوتوره به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و در مقابل هندانوویچ، لوکاکو و بروزوویچ برای اینتر غایب بودند.

میلان در شرایطی به مصاف اینتر رفت که در ۹ بازی آخر خود هیچ کلین‌شیتی ثبت نکرده و اینتر در عوض ۱۱ بازی است که شکستی نداشته و فرم خوبی داشت و توانست در این بازی نیز این فرم را حفظ کند.

شاگردان اینزاگی بازی را بهتر آغاز کردند، در دقیقه ۱۰ روی حرکت تیمی و دیدنی اینتری‌ها از سمت راست، پاس بارلا در مقابل دروازه به فدریکو دی مارکو رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پای محکم گل اول نراتزوری را به ثمر رساند.

در حالی که کمک داور ویدیویی در حال بررسی گل اول اینتر بود یک اتفاق جالب رخ داد، فابیو مارسکا داور مشهور ایتالیایی قدم زنان به کنار زمین آمد و توپ را به دنیله کیفی داور چهارم بازی داد. تعویض توپ در این زمان از بازی برای هواداران سوال برانگیز بود. داور چهارم توپ را به افرادی که کنار زمین حضور داشتند سپرد و او نیز توپ را در داخل محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داد.

مشخص شد که اسپانسر تیم فوتبال اینتر قصد دارد این توپ را در یک مزایده به فروش بگذارد و باید دید کدام هوادار اینتر برنده این مزایده شده و توپی که اینتر با آن گل نخست را وارد دروازه رقیب دیرینه کرده را خریداری می‌کند.

تیم فوتبال اینتر بازی را به دست گرفته بود و در دقیقه ۲۱ پاس در عمق الساندرو باستونی به ادین ژکو دز محوطه جریمه میلان رسید و این بازیکن با یک سرتوپ ساندرو تولانی را محو کرد و با یک ضربه بغل پا تماشایی گل دوم اینتر را به ثمر رساند تا کمی خیال هواداران این تیم از بابت قهرمانی راحت شود.

این پایان کار نبود و اینتر توانست در دقیقه ۷۷ توسط لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی خود که بعد از جام‌جهانی به روزهای اوج خود برگشته اختلاف را به ۳ گل افزایش داده و با تحقیر رقیب دیرینه خود به مقام قهرمانی سوپر جام ایتالیا دست پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *