کی‌روش یا دستیارش روی نیمکت چین؟

پس از انتشار خبری درباره پیشنهاد چینی‌ها به کارلوس کی‌روش حالا خبر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دسا دستیار سرمربی پرتغال هم پیشنهاد داده‌اند.

افق امروز به نقل از ایرنا، پایگاه خبری sunday world در خبری امروز مدعی شد که راجر دی سا دستیار کارلوس کی‌روش پیشنهاد مربیگیری تیم ملی چین را دریافت کرده است.

به نوشته این سایت خبری، راجر دسا در حال بررسی چند پیشنهاد مربیگری است که پس از جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر دریافت کرده است.دسا که در تیم ملی مصر و ایران دستیار کارلوس کی‌روش بود، مورد توجه سه تیم ملی قرار گرفته است که گفته می‌شود چین یکی از این تیم‌هاست.

 

خبر پیشنهاد چین به دی سا در شرایطی است که هفته گذشته رسانه‌های چینی از پیشنهاد تیم ملی این کشور به کی‌روش خبر داده بودند و اشاره کرده بودند که این سرمربی پرتغالی و دستیارانش پیشنهاد سرمربیگری چین را پذیرفته‌اند.بر اساس این خبر دسا هم به عنوان دستیار اول کی‌روش در تیم ملی چین مشغول به کار خواهد شد.

رسانه های چینی خبر داده‌اند که اعلام حضور کی‌روش در چین پس از توافق او و کادرش با اتحادیه فوتبال چین قریب الوقوع است.

دستمزد درخواستی کی‌روش در میان نامزدهای هدایت تیم چین رقم کمتری بوده است.کی روش از بین گزینه‌هایی مانند پائول بنتو، اولا لویو و دراگان استویکوویچ انتخاب شد، زیرا به گفته چینی‌ها خواسته های او منطقی‌تر بود.

 

پیشنهاد چین به کی‌روش در شرایطی است که گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های تیم ملی قطر نیز هست و رئیس فدراسیون فوتبال قطر حضور سرمربی پرتغالی در بین گزینه‌های‌ جانشینی فلیکس سانچز را تائید کرده است.

علاوه بر شایعاتی که درباره حضور کی‌روش در چین و قطر به گوش می رسد مهدی تاج هم تاکید کرده است که ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای تیم ملی است، اگر چه گفته می‌شود کی‌روش از نیمکت ایران دورتر از همیشه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *