پروژه کهکشان‌سازی مس با پنجره بسته

تیم فوتبال مس‌کرمان قصد دارد قبل از پایان نقل‌وانتقالات نیم فصل، بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد.

افق امروز به نقل از ایرنا، تیم فوتبال مس‌کرمان که توانست امسال یک‌بار دیگر به لیگ برتر فوتبال صعود کند با پیروزی مقابل نفت‌مسجدسلیمان به رتبه چهاردهم صعود و خود را از منطقه سقوط دور کرد. حال مسئولان این تیم قصد دارند در بازار نقل‌انتقالات نیم فصل ستاره‌های بزرگی را برای تقویت تیم به خدمت بگیرند.

مس‌کرمان خواستار رسمی جذب ۵ بازیکن از استقلال و پرسپولیس خواهد بود. نارنجی پوشان در نقل و انتقالات می‌خواهند امید عالیشاه، سیامک نعمتی و حامد پاکدل را از پرسپولیس‌ و رضا میرزایی و سجاد شهباززاده را از استقلال خریداری کنند.

نکته جالب این است که پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه مس به دلیل بدهی ۶۰۰ میلیونی سجاد بیرانوند بازیکن سابق خود بسته بوده و این تیم نتوانسته از نفرات تازه به خدمت گرفته‌اش در نیم فصل دوم سود ببرد. فرزاد حسین‌خانی سرمربی این تیم بعد از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز از همین موضوع گلایه داشت و اظهار کرد که شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که او از وضعیت آینده نگران است. حسین‌خانی بر این باور بود که در باشگاه مس جنگ داخلی صورت گرفته است.

باشگاه مس در مورد شایعات صورت گرفته در رابطه با عزیزبک آمانوف هافبک استقلال نیز اعلام کرد که نه به‌صورت رسمی و نه غیررسمی هیچ مذاکره‌ای برای جذب این بازیکن از سوی باشگاه مس کرمان با باشگاه استقلال صورت نگرفته است.

علاوه بر ستارگان پایتخت، کرمانی‌ها اعلام کردند که به صورت رسمی درخواست خود را برای ستارگان دیگر باشگاه‌های لیگ برتر از جمله، احسان پهلوان از فولاد خوزستان، محمد نژادمهدی از سپاهان اصفهان، طالب ریکانی از صنعت نفت آبادان را به باشگاه‌های این بازیکنان ارسال کرده است.

مسی‌ها همچنین قصد دارند دو بازیکن خارجی به جمع خود اضافه کنند که گفته می‌شود مذاکرات با ۲ مهاجم برزیلی به صورت قرضی و یک مدافع استرالیایی از وسترن سیدنی واندررز استرالیا صورت گرفته و اگر کرمانی‌ها بتوانند بازیکنان این لیست را به خدمت بگیرند، انقلاب بزرگی در این تیم رخ خواهد داد و می‌توان گفت این تیم پروژه کهکشانی‌سازی را در دستور کار خود قرار داده است؛ البته با پنجره‌ای که فعلا بسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *