نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس؛ خط و نشان شیاطین سرخ برای قهرمانی

منچستریونایتد امشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه سه بر صفر مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کند.

افق امروز به نقل از ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰(چهارشنبه‌شب) با برگزاری دیدار رفت ناتینگهام فارست و منچستریونایتد پیگیری شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه سیتی گراند برگزار شد، منچستر خیلی زود توانست به گل برسد و گلزن این تیم همان ستاره همیشگی این تیم در هفته‌های اخیر بود. مارکوس رشفورد که پس از آغاز دوباره بازی‌های باشگاهی پس از جام‌جهانی درخشان ظاهر شده است، در دقیقه ۶ توانست یونایتد را به گل اول برساند.

راشفورد با پاس کاسمیرو در زمین خودی صاحب توپ شد و با یک فرار و عبور از بین دو مدافع ناتینگهام با دروازه‌بان تک به تک شد و با یک ضربه دقیقه منچستر را یک بر صفر جلو انداخت.

در ادامه باز هم این یونایتد بود که توانست فاصله را بیشتر کند تا ناتینگهام در خانه نتواند از پس شاگردان اریک تن هاخ بربیاید.

در دقیقه ۴۵ این بار نوبت مهاجم جدید منچستر که به عنوان جانشین رونالدو به اولدترافورد آمده است، توانست گل دوم یونایتد را به ثمر برساند.

ووت وخهورست ملی‌پوش هلندی بشکیتاش که هفته گذشته به صورت قرضی به منچستر پیوسته است، پس از دفع شوت آنتونی روی یک ریباند توانست توپ را وارد دروازه وین هنسی کند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر یونایتد به پایان برسد.

نیمه دوم هم این شیاطین سرخ بودند که برتر نشان دادند و در دقیقه ۸۹ برونو فرناندز گل سوم شاگردان تن هاخ را به ثمر رساند تا در نهایت منچستر با نتیجه ۳ بر صفر ناتینگهام فارست را در بازی رفت نیمه‌نهایی شکست دهد.

بازی برگشت دو تیم هفته آینده در اولدترافورد برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس، سه‌شنبه شب نیوکاسل میزبان خود ساوتهمپتون را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *