تاریخ به کمک استقلال می‌آید؛ آنها می‌خواهند ۲ رقمی شوند

استقلال تا به حال در دیدار برابر نساجی در لیگ برتر شکست نخورده و به دنبال این است تا این اتفاق را برای دهمین بار رقم بزند.

افق امروز به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران فردا (سه‌شنبه) در چارچوب هفته‌ی بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود. آبی‌پوشان تهرانی در چهار مسابقه‌ی اخیر خود به پیروزی دست یافته‌اند اما میزبان‌شان در نیم‌فصل دوم بردی نداشته است.

این دهمین رویارویی ۲ تیم استقلال و نساجی در لیگ برتر است. در ۹ بازی قبلی پنج پیروزی برای استقلال و چهار تساوی به ثبت رسیده است. تیم پایتخت‌نشین ۱۱ گل زده و تنها چهار بار دروازه‌اش باز شده است. امید شهر خسته اما همچنان در حسرت پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی است و تا به حال موفق به انجام این کار نشده است.

در مازندران و در چهار جدال پیشین ۲ برد برای استقلال و ۲ تساوی به بار نشسته است. آنها در آخرین دیدار در این ورزشگاه به تساوی بدون گل دست یافتند اما در دیدار رفت در همین فصل، استقلالِ ساپینتو در ورزشگاه آزادی با گل‌های پیمان بابایی، کوین یامگا و محمد محبی با نتیجه‌ی سه بر یک از سد تیم تحت هدایت حمید مطهری گذشت. ایوب کلانتری زننده‌ی تنها گل قرمزپوشان در آن دیدار بود.

حال باید دید نساجی می‌تواند جلوی پنجمین پیروزی پیاپی حریف خود را بگیرد و یا به اولین برد خود دست یابد یا باید منتظر دهمین بازی بدون باخت استقلال برابر حریفش باشیم و احتمالا ششمین پیروزی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *