برخورد با موتورسواران متخلف در پایتخت چگونه است؟

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ برخورد با موتورسواران متخلف را تشریح کرد و گفت: طرح موتوریار تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته و توانسته در کاهش تصادفات موتورسواران بسیار موثر باشد.طرح موتوریار

افق امروز به نقل از ایرنا، از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ حمید طریقت امروز شنبه طی گفت و گوی در خصوص اجرای موفق طرح موتوریار در پایتخت توضیح داد و افزود: با موتورسواران متخلفی که وارد خطوط ویژه می شوند برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد : طرح های گسترده و ویژه ای مانند طرح موتوریار در سطح شهر تهران انجام می شود که بازخورد بسیار خوبی داشته است و پیش بینی پلیس نیز همین بود که به مرور زمان و پیگیری مستمر و همکاری خوب موتورسواران نتایج بهتری از اجرای این طرح حاصل شود.

وی گفت : طرح موتوریار یک طرح آموزشی و فرهنگی است که همکارانم در خطوط ویژه در هر یک از راهبندها حضور دارند و موتورسوارانی را که نباید در داخل خطوط ویژه تردد می کردند را متوقف و جلیقه ای بر تن آنان کرده و تجهیزات ترافیکی را در اختیار آنان قرار می دهند تا در کنار پلیس شرایط و نحوه کار پلیس را متوجه شوند و باید در این طرح مدت زمانی را سپری و آموزش های لازم را ببیند.

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : طرح موتوریار تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته و توانسته در کاهش تصادفات موتورسواران بسیار موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *