صیامی: باید تلاش کنیم حدادی با افتخار خداحافظی کند

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: حدادی اسطوره دوومیدانی است و باید تلاش کنیم تا او در بازی‌های آسیایی با افتخار خداحافظی کند.

افق امروز به نقل از ایرنا، هاشم صیامی روز یکشنبه درباره شرایط احسان حدادی، اظهار داشت: حدادی مایه افتخار و اسطوره دوومیدانی ایران است. او ۱۰ مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا و مدال نقره المپیک را بر گردن آویخت.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا قهرمان خوب ما در آخرین مسابقه با افتخار خداحافظی کند. حدادی دوومیدانی‌کاری است که نام کشور عزیز ما ایران را به عنوان بهترین ورزشکار در آسیا به ثبت رسانده و همواره پرچم کشور عزیزمان را در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به اهتزاز درآورده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر حدادی افتخاری کسب کند تنها برای او نیست بلکه این افتخار از آن ایران و فدراسیون خواهد بود. حدادی در سال جاری تمام تلاش خود را کرد تا اردوها در ایران برگزار شود. وی در تمام این مدت در مشهد و کیش تمرین کرده است.

وی یادآور شد: او حتی بدون مربی به این تمرینات در ایران ادامه داد و تنها یک مربی بدن‌ساز و ماساژور در کنار وی حضور داشتند. او مشکلات و شرایط حاد کشور را درک کرده و می‌خواهد با افتخار در بازی‌های آسیای شرکت کند.

صیامی اضافه کرد: صد درصد احسان حدادی راهی آمریکا می‌شود و سه هفته در کنار مربی آمریکایی خود مک ویلکینز به تمرین می‌پردازد و در دو مسابقه هم در آمریکا شرکت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعزام حدادی با کمک حامی مالی فدراسیون دوومیدانی، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و حامی مالی صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *