میراسماعیلی: نگران کرسی آسیایی نیستیم

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه تعلیق این فدراسیون به صورت قطعی در ۲۰ شهریورماه به اتمام می رسد، گفت: نگران کرسی آسیایی نیستیم چون بعد از اتمام تعلیق اتفاقات خوبی رخ می‌دهد که فعلا نمی توانم آن را بیان کنم.

افق امروز به نقل از ایرنا، آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص سفر به کویت و حضور در انتخابات اتحادیه جودو آسیا، اظهار داشت: در این انتخابات، الانزی با کسب اکثریت آرا برای چهار سال دیگر رئیس اتحادیه آسیا شد. با دعوت رسمی او در این کنگره شرکت کردم و خوشبختانه جلسات بسیار خوبی با ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی، الانزی رئیس اتحادیه آسیا، یاماشیتا رئیس فدراسیون ژاپن و چند مقام مسئول دیگر داشتم.

وی در خصوص مطرح شدن شایعاتی مبنی بر اینکه تعلیق ایران بعد از ۲۰ شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و رئیس جهانی نیز تاکید کرد که قطعا ۲۰ شهریور تعلیق به اتمام می رسد و یک روز پس از آن ما در تمامی رویدادهای بین المللی حاضر خواهیم بود. رای دادگاه عالی ورزش قطعی است و تاکید شده ۲۰ شهریور به اتمام می‌رسد و جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: صحبت‌های بسیار خوبی با ماریوس ویزر داشتیم که خیلی از آنها محرمانه است. او از ایران حمایت خواهد کرد تا خیلی زود بتوانیم به کوران مسابقات برگردیم. همچنین در خصوص ۲ وایلدکارت المپیک پاریس نیز که حدود ۶ ماه قبل به ما قول داده بود، ویزر تاکید کرد این ۲ وایلدکارت برای ایران خواهد بود. او بسیار خوشحال بود که جودو ایران دوباره پویا شده است.

وی افزود: همچنین در این کنگره اتفاق خوبی افتاد و مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان آسیا به تعویق افتاد و آبان سال جاری برگزار می شود و ما نیز با قدرت در آن شرکت می کنیم. عربستان از میزبانی انصراف داد و احتمالا مسابقات در لبنان برگزار می شود. اکنون تیم نوجوانان ما در روسیه است و بعد از حضور در مسابقات بین المللی این کشور در اردوی مشترک حضور دارد.

میراسماعیلی در مورد بازی‌های آسیایی هانگژو توضیح داد: از قبل هم مشکلی برای حضور در این رویداد مهم نداشتیم. ماههاست تیم ملی برای شرکت در هانگژو آماده می شود و پنجشنبه شب هفته جاری دوباره راهی روسیه می شود تا در مرحله دوم لیگ قاره‌ای شرکت کند.

وی گفت: در پایان کنگره آسیایی، دیگر محمد درخشان در اتحادیه آسیا کرسی ندارد.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص اینکه قرار بود در کنگره فوق دارای کرسی شود، بیان کرد: اکنون تعلیق هستیم و چند ماه باقی مانده است. اواخر شهریورماه و بعد از اتمام رسمی تعلیق، اتفاقات خوبی رخ می دهد و نگران کرسی آسیایی نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *