یوونتوس بالأخره تصمیم گرفت: آلگری اخراج می‌شود

یوونتوس بالأخره تصمیم گرفت: آلگری اخراج می‌شود

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

به گزارش “ورزش سه”، رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند یوونتوس تصمیم نهایی خود درباره آینده مکس آلگری را گرفته و در پایان فصل جاری او را اخراج خواهد کرد.

بیانکونری فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. شاگردان آلگری نه‌تنها قهرمانی در سری آ، بلکه حتی جام حذفی ایتالیا را نیز از دست داده‌اند و احتمال کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده برای آن‌ها بسیار اندک است.

روز دوشنبه برای دومین‌بار در فصل جاری، یوونتوس شاهد کسر امتیاز بود و به حکم دادگاه شاهد کم‌شدن 10 امتیاز از امتیازهای کسب‌شده‌اش در این فصل بود. ابتدا از یووه 15 امتیاز کسر شد؛ ولی بعد از فرجام‌خواهی امتیازها موقتاً بازگشت تا در نهایت در هفته‌های پایانی 10 امتیاز به‌صورت قطعی از این تیم کم شود.

1879285

با شرایط جدید یوونتوس به رتبه هفتم جدول سری آ سقوط کرد. با اینکه یووه تنها یک امتیاز با رم در رتبه ششم فاصله دارد، ولی عدم کسب سهمیه لیگ اروپا برای تیم آلگری قطعی به نظر می‌رسد. با وجود این شرایط شکست 4-1 مقابل امپولی در این هفته نمک بر زخم مدیران باشگاه پاشیده و بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا به‌محض پایان فصل مدیران بیانکونری حکم اخراج آلگری را امضا خواهند کرد.

این مربی 55ساله به‌مدت پنج سال هدایت یوونتوس را بر عهده داشت. در این دوره پر فراز و نشیب او روزهای خوب و بدی داشت اما فصل کابوس‌وار جاری در نهایت مهر پایانی بر حضور او در شهر تورین بود.

1879286

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *